lørdag 8. oktober 2011

بالاترین گرامی‌، اگه به این شیوه دنبال دموکراسی و آزادی بیان هستی‌، سخت در اشتباهی‌



بالاترین گرامی‌، اگه فکر میکنی با اجازه فعالیت دادن به مجاهدین رجوی یا بسیجیان خامنه‌ای دموکراسی رو رعایت کردی شدیدا در اشتباهی‌ ! چرا که این دو گروه ظرفیت آزادی رو ندارن و با سو استفاده از اون منتقدین و مخالفین خودشون رو ترور شخصیت، سانسور و سرکوب می‌کنن ! من خودم جزو کسانی‌ بودم که چند ماه پیش از آزادی فعالیت مجاهدین در بالاترین دفاع کردم ! (۱) اما الان متوجه شدم که چه اشتباهی‌ مرتکب شدم و حق با اون کاربران بود ! به قول دکتر بختیار این دموکراسی نیست، بلکه از هرج و مرج هم بدتره ! برای همین هست که دموکراسی فقط برای کسانی‌ باید رایت بشه که دمکرات باشن، در غیر این صورت با عملکرد شون دموکراسی رو نبود خواهند کرد ! در هیچ دموکراسی خشونت طلبان و آزادی ستیزان و دیکتاتور منش‌ها آزادی عمل نداران ! در بالاترین هر روز شاهد ترور شخصیت، تهمت و برچسب و سانسور لینک‌های منتقد با توسل به رای منفی‌ و یا گزارش‌های سازماندهی شده و فلّه‌ای توسط مجاهدین و یا طرفداران حکومت هستیم! لینک‌هایی‌ پشت فیلتر می‌رن یا حذف میشن که هیچ مشکل قانونی‌ خاصی‌ ندران! جناب بالاترین، ما ایرانیها چرا همش باید دچار افراط و تفریط باشیم؟ یا از فرط دیکتاتور پرستی‌ در دیکتاتور‌ها ذوب میشیم، یا از فرط دمکراتی باعث هرج و مرج میشیم و دموکراسی رو نابود می‌کنیم ! جناب بالاترین یه فکری به حال ذوب شدگان در رجوی و خامنه‌ای دیکتاتور بکن، در غیر این صورت آینده خوبی‌ در انتظار سایت نخواند بود، چرا که در این شرایط دمکرات‌های واقعی بالاترین رو ترک خواهند کرد و شما میمونین و یه عده کاربر ضد آزادی و دموکراسی ! خود دانید !

  1)  http://esteqlal-azadi-edalat.blogspot.com/2011/06/blog-post_04.html

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.