lørdag 3. november 2012

بالاترین گرامی‌ ! اگر برای مشکلات و اعتراضات کاربرانت اهمیتی قائل نیستی‌، لطفا رسما اعلام کن تا تکلیفمان را بدانیم !


  بالاترین گرامی‌ ! به ایمیل‌ها که به جز " جواب اتوماتیک " پاسخی نمی‌دهی،  "  پشتیبانی " هم که کار نمیکند، پس کاربران چگونه  مسائل و مشکلات را با مدیریت در میان بگذارند و پاسخ لازم را بگیرند؟  همه ما کاربران در طول فعالیت خود در بالاترین، کمابیش پیشنهادات یا انتقادات و اعتراضاتی در رابطه با عملکرد بالاترین داشته ایم. اما متاسفانه این سایت آنگونه که باید و شاید در ایجاد امکان برای دریافت واکنش‌های کاربران و پاسخ گویی به آنان تلاش نکرده است، و اگر هم در مقطعی تلاشی کرده است، گذرا و بی‌ ثبات بوده است.

آیا زمان آن فرا نرسیده است که بالاترین بخش " پشتیبانی‌ "  دوباره راه‌اندازی کند و بالایار یا بالا یارانی را ویژه این بخش به کار گیرد تا کاربران به صورت زنده و مستقیم بتوانند مشکلات خود و یا اشکالات سایت را با آنان در میان گذاشته و سریعاً پاسخ بگیرند؟ امیدوارم بالاترین هر چه زودتر با ایجاد اینچنین بخشی نشان دهد که برای کاربران خود ارزش قائل است و به مسائل و مشکلاتی که برای آنان پیش میاید اهمیت میدهد. در غیر این صورت با این شیوه مدیریت، هیچ بعید نیست که به محض ایجاد شدن یک لینکدونی جدید و رقیب برای این سایت، شاهد باشیم که کاربران دسته دسته اینجا را ترک خواهند کرد و بالاترین بماند و فقط یک نام !  

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.